Det är inte lätt att verka manlig


Aisha är jävligt smart. Bara så ni vet. Jag ser gravid ut på bilden. Men nevermind.

Jag tror att jag måste flytta mina prioriteringar igen. Inom mig, rensa bland mina närstående. Inse vilka som stjälper mer än hjälper. Bra nu inför gymnasiet. När man har chansen på riktigt liksom. Ut med det gamla, in med det nya. Nu låter vänner som klädesplagg. Och det är inte fullt så enkelt. Men när man har sommarlov och inte är så stressad märker man fullt ut vad det är som spelar roll och som inte gör det. Även om man behöver lite hjälp att inse det ibland. När man är mitt uppe i nåt är det svårt att tänka igenom saker och se perspektiv på det. Känns som jag redan blivit av med massa skit genom bara sluta 9:an. Tänk, så mycket jag aldrig behöver uppleva igen och människor jag själv kan vilja umgås med väljer jag att umgås med. Jag har gillat de flesta i vår årskurs, men vissa är verkligen pack jag aldrig mer vill se. Eller jo, på en reuonion om en sisådär 20 år. Så kan jag sitta där och vara framgångsrik, och de är totala losers. Diggar den tanken väldigt mycket.

Förövrigt sitter jag och funderar på en ny design. Ja, I really am. En som ska funka för alla datorer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohahah smartis nr 1# hehhe :D

2010-06-30 @ 13:24:44

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0