Det ser lovande ut

Hmm.. toppenväder blandat med mulet. Big surprise. Men det är bara början på lovet, det brukar bara regna och massa sånt i augusti. Sitter och försöker planera lite för veckan. Blir det fint väder på torsdag ska det defenitivt bli en stekardag. Helst i västra hamnen. Då är jag tvingad att steka och kan inte gå in efter en meshalvtimme på balkongen. Måste till bibblan en sväng också nångång i veckan för att lämna tillbaks böcker. Får bli på en mer mulen dag, ska få in en 14minuters solning på solariet också.

Åh gud.. säg nu inte "varför sola i solarium när det är fint väder ute?" för att solarium är så mycket effektivare och där bränner jag mig inte heller. Och jag blir brun efter knappt en kvart, medans efter typ 878269 timmar ute. Ska dock ta det lugnare med det nu, vill inte stressa kroppen för mycket.

Angående bloggdesignen så sitter jag och pillar med kategorierna just nu. Raderade alla kategorier och skapade nya. Ska bli bättre på att sortera in inläggen nu. Har bara runt 900 inlägg att sortera in nu :( Får bli lite allt eftersom. Men allt trillar på plats känner jag. De nya nedräkningarna är inne också. Nedräkningen till 2012 är ju klart roligast av dom alla. Jag tror inte på det själv, men vill kunna sitta dagen efter och bara "HA HA HA sååå fel ni hade. Dumbasses! HAHA gå och gräv ner er. *Gör kycklingimitation"

Okej, ska sluta med påhoppen nu.
You still love me right?








Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0