För vi har slutat nian, fyfan va vi är bra!


(Bild lånad från Matilda B's fb.) Men åh :( Måste förstora headern lite så jag kan lägga in bilder så stora som 600px. Det är därför vissa bilder går utanför. VI HAR SLUTAT NIAN! Fyfan, kan inte sluta säga fyfan. 9 års slit är över. 310p i betyg blev det. Fyfan va jag äger, fyfan va vi äger. ♥ Va så sorgligt att säga hejdå till alla. Började gråta fast jag kunde hålla mig rätt länge. Fick inget pris i kyrkan, det kändes som värsta Oscargalan och den där stora väntan på ifall mitt namn skulle ropas upp. Det blev inte så, Hamdi fick två priser istället. Det är jag glad för :) Hon har kämpat så mycket mer än vad jag gjort. Började skaka av att alla bara "Det är du Carro". Det största priset man kunde få var att få säga hejdå till alla på ett bra sätt och få höra från lärarna att de tror att det kommer gå bra för mig och att de kommer läsa om mig nångång i tidningen.

We're the worlds greatest. ♥

Kommentarer
Postat av: anit

Fyfan vad ni är bra!!:)))

2010-06-11 @ 15:18:42

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0