Nörddiskussioner

NEJ! Nu tog de ju bort diskussionen. Från facebook. Såg nån diskussion på nån sida om Brebandsbolaget. Att de sög (thank god) sen kommer det nån nörd och bara "Nej, det är de bästa och billigaste i Sverige för höga hastigheter". Och jag säger emot, att vi har PayEx och betalar 150kr/månaden för 100mbit/sek (Vilket vi får ut också, vilket är ett mirakel). Och han tror inte mig. HAHA han säger på fullt allvar "Caroline, ljug inte för mig:p" creep, låter som vi känt varann sen länge. Jag gör ett test och bevisar att vi har det, och han tror mig ännu inte. "För att ha det måste du ha en router som tar 250mbit/sekund (Varför behöver jag en sån router när jag vill ha ut 100mbit/sek?)" men det har jag. "Du måste ha en processor som bla bla bla och en sån sån sån och sån" Så skulle jag svara, och diskussionen tas bort.
Rätt bra iförsej, jag orkar inte diskutera med nördar. Jag ville ju bara tipsa. Att jag drar på mig diskussioner vart jag än går? Hahaha.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0