UHHHHH

Okej, är hemma nu. Ta det lugnt. SKA FUCKING DÖDA DIG DITT JÄVLA ÄÄÄÄÄÄCKEEEEEEEEEEEEEEEEEEL. Iallafall kastrera dig. Ta det lugnt gick det inte så bra med. Men så fucking jävla äckligt. Jag vill knappt berätta om det. Jag är så sur, arg och ledsen. Träffade ännu ett äckel. Hur längesen va det sist jag träffa ett sånt äckel, förra veckan!? Börjar undra vafan detta händer mig hela tiden för. Blir så jävla trött. Vill sparka kulorna av praktiskt varje varelse med kuk just nu.

Jag var ju på biblioteket, Sara stack hem och Melina ville inte ses och prova Max shakes. Och jag var inte så sugen på att läsa, så strax efter jag skrivit blogginlägget nedanför stack jag. Skulle ta bussen hem, tänkte jag. Men ville först gå in på pressbyrån och köpa nåt. Det skulle jag fan aldrig gjort. Jag promenerar dit och byter sida för att undvika fullisar. På den sidan sitter en mörk man och glor på mig. Struntar i det och går förbi. Varför skulle han va farlig? Går förbi och allt är lugnt. Sen hör jag nån ropa på engelska. Tror inte det är ämnat för mig så jag skiter i det. Sen vänder jag mig om och mannen rusar efter mig. Han sträcker fram sin hand (?) och presenterar sig. Och snackar engelska. Och säger hur vacker jag är, frågar vart jag kommer ifrån, vad jag heter, vart jag bor och om min religion!? Svarar diskret på frågorna. Typ "Vart bor du?" "Lund". Och han börjar igen kommentera mitt utseende. Han ser på mina ben och säger att jag ser tysk ut. Okej, thanks säger jag och går vidare. Då tar han plötsligt tag i min arm och ger mig hans mobil. "Write your number" och jag bara "Eh.. im late. Im meeting with a friend" men han insisterar och jag skriver ett random nummer. Han håller fortfarande i mig och jag försöker slita mig loss. Han släpper mig och bara "calm down" och jag blir helt förstenad. Han ringer numret och nån annan svarar. Fan, han har gjort sånt tidigare alltså. Raggar småtjejer på rutin. Så jag ger honom numret till min reservmobil. Det här numret är mitt gamlagamlagamla nummer. Han ringer det, kontrollerar och skriver in sitt nummer sen också. FYFAN.

Han säger att han ska vänta på mig här kl 13 på fredag. Fuck you äckel. Ska blockera ditt nummer. Vill aldrig se honom igen. Jag va väl "beautiful" för jag hade kort klänning på mig. Asså ger jag ut horvibbar eller? Blir alltid så när tjejer blir utsatta för övergrepp. De börjar anklaga sig själva. Jag gör det nu iallafall, eller gjorde. Ska börja gå ut i heltäckande sunkkläder. Jag drar tydligen till mig uppmärksamhet jag inte alls vill ha. Fjortisar får gärna ta det. Jag vill inte ha det.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0