Deep conversations in a deep world.

Phu så trött jag är. Hjärnan är helt slut, fast att man egentligen inte fått mycket skolarbete gjort. Aja, det löser sig. Lovet är inte slut än. Det är så skönt att känna att man faktiskt kan stiga utanför dörren utan att frysa ihjäl. Väntar bara på de varma sommarkvällarna där man kan vara ute sent och ändå inte frysa. Men det var jättekul verkligen. Samtidigt så har jag den där ilande känslan av ilska inom mig, när man pratar om saker tjejer emellan. Saker som händer en, med killar, familj osv osv blir jag alltid lika förbannad. Känns alltid som att mina vänner får utstå så mycket. Och jag kan bara passivt höra på om det och försöka hjälpa på det sätt jag kan. Pappa har rätt i det att goda människor inte råkar ut för större olyckor, de bara inser det mer och klandrar sig själva. Ryggkontroll imorgon. Ah, palla. Måste förbereda mig psykiskt. Fysiskt är inte så svårt. Bara ha en tröja på som man kan dra av lätt och sätta på lika snabbt igen och låga byxor så man slipper stå halvnaken i ett rum med full insyn utifrån med fönster. Urk :§

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0