Blogging on demand

Yeah. Här är jag igen, efter en önskan av Tiny att blogga igen medans hon skumfärgar (alltså inte färgar håret skumt, utan med skum. Eller?) Ska bli intressant att höra hur det går. Jag sitter och kollar balklänningar. Jag kan verkligen inte låta bli. Kliar i fingrarna så pass. Jag blir aldrig riktigt nöjd heller. Men ska sluta nu, inte titta igen förrens jag kollat i stan. Hör du det Carro? Anyways så tog jag ett bad för att slappna av lite. Mensvärken lindrades, men är på väg igen så ska ta en till alvedon innan jag går och lägger mig sen. Ska upp tidigt imorgon nämligen. Istället för att ha sovmorgon till kl 10 så börjar jag redan prick 8. Jag tycker min tyskgrupp ska bilda en pakt tills imorgon, okej? Vi SKA se sista avsnittet av Leroy. Blev inget i måndags pga störningar i sändningarna eller nåt. Och den här gången får nån annan leda upproret, jag kan inte ta all skit nu så nära betygssättningarna. *Blinkar sött*. Jag har laddat ner en ny webbläsare btw, Opera. Änsålänge klår den alla jag tidigare haft. Har 4 på samma dator nu. Hatar internet explorer men det är päronen som är rädda för förändringar = tas den bort dör de. Nu såg jag att snabba datorn blev ledig. Ska kila dit nu. Imorgon är det förresten 85 dagar tills jag fyller 16. Sen är jag halvvägs till 32. Men såklart längtar jag. Det känns som det va så längesen jag fira födelsedag. ;)

Jag känner mig lite extra blödig (Haha, jag är så rolig) nu så jag vill ge mina underbara bloggläsare varsin cyberkram. Eller två, om ni behöver det. Ni är guld värda. <3


Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0