Fram med skämskudden

Jag trodde, aldrig. A l d r i g att jag skulle säga detta. Men jag lyssnar på en... håll i er. Låt av Miley Cyrus. YUK. Hatar ju allt det här med Hannah Montana osv. Jag gillar bara två låtar. Miley Cyrus – Can't Be Tamed och Timbaland – We Belong To The Music (Featuring Miley Cyrus). Jag skäms så in i. Men oh well, det är som det är. Ville bara lätta lite på bröstet. Puh, nu vet ni min mörkaste hemlighet för dagen.

Sjukanmälde mig för en stund sen. 11.55, alltså 5 minuter innan man inte kunde ringa in. HAHA, lite misstänksamt. Jaja, vad jag har hört har de tråkigt och hemskt därborta. Så jag är inte ledsen för att jag stannade hemma. Dock så ringde jag till ungdomsmottagningen. UH. Ännu värre denna gången. Nu var det en man som svarade, och han lät inte lite bakom flötet. Undrar ifall han var en vikarie? Lät sliskig iallafall. Hatar att ringa till okända människor. Fick iallafall tid den 10:de juni, alltså dagen innan skolavslutningen. Hos en barnmorska denna gången. Försökte säga att min läkare sagt att jag skulle komma tillbaks till henne, men nej det var en barnmorska jag skulle till. En ny person att vänja sig vid alltså. Bläh. Kommer få dra samma historia en gång till. Kan inte räkna upp antalet gånger han i telefonen sa "eh.." och pratade med en som att man vore en femåring. Vad är det med vissa vuxna? Jaja, tiden är bokad iallafall. (Förresten, är inte det den dagen då vi har brännboll osv.. med lärarna?)

Eftersom jag inte är sjuk på riktigt får jag ta hand om disken och städa upp lite på mitt rum. Får göras innan päronen kommer hem, orkar inte med deras tjat. Talk to you soon. ♥

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0