Norska Hollywoodfruar

45 minuter kvar, sen ska jag kolla på Norska Hollywoodfruar på webbtv. För att få beställa ännu en klänning så fick jag nöja mig med att titta på det på webbtv. It suits me, bara jag får se detta. Men tvivlar på att det är lika bra. Känns som Anna Anka och Maria Montazami är rätt svårslagna.

Imorgon ska vi ju ha idrottsdag. De andra iallafall - tills dess att A & N (Håller dem anonyma här nu, ifall de inte vill bli knasade haha) ;) kom på idén om att vi skippar det och grillar och myser för oss själva istället. Nada reser på fredag nämligen :( Borta i en månad. Buhu. Så vi håller tummarna för att det inte regnar.

Just nu vill jag:
Ha mina klänningar
Ha mitt smink
Inte ha regn
Sola solarium (på onsdag ska jag våga!)
Bli brun (nej solar solarium för att jag inte vill det..?)
Titta på norska hollywoodfruar

Nej jag känner att jag ska fördriva en halvtimme med att titta bak i bloggarkivet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHHAHAHAHA sååå anonyma vi är asså :D

2010-05-25 @ 08:09:19
Postat av: lucke

Allt bra idag? :)

2010-05-25 @ 08:32:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0