Ok, enough is enough now


Okej, det går inget vidare med den här mystiska sjukdom som drabbat mig. Jag har stått framför spegeln i säkert 20 minuter nu och gapat och sträckt ut tungan för att försöka se om jag har halsmandlar som ser ut som på bilden. Det går inte så bra, att jag ens försöker. Puckade Carro. Sen har jag försökt fråga nån i familjen om jag kan få känna på deras mandlar och jämföra mina mandlar med deras för att se om jag känner nån skillnad. Ingen villig på att ställa upp på det heller, tvivlar på att min diagnos skulle kunna ställas genom det. Liksom, jag har no clue vad jag ska känna efter. Men jag har ett sånt kontrollbehov. Måste veta vad jag har, och det asap.

Jag har iallafall varit i Lund med pappa idag. Gick på LTH (Lunds tekniska högskola) de hade öppet hus på deras science center. Såg sötaste nördkillarna ever. *blink blink*. Och när vi kom ut till bilen igen hade pappa konstigt nog fått med sig 5 kataloger om lunds tekniska universitet och deras utbildningar. Men han kan försöka hur mycket han vill, teknik är inget för mig. ;) Sen käkade vi glass, och åter massa glass. Sen försökte jag sova lite, gick inte så bra. Badade sjukt varmt (svettigt värre) och känner mig fortfarande likadan. Jag hoppas så innerligt att jag vaknar frisk imorgon, men tvivlar på det.

Nu ska jag fortsätta självömka härhemma.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0