Peace man!


Toto. Här inne hittar vi på massa sätt att säga hej ja. Toto är ju gölligt att säga. Right? Nej men jag är hög på socker som vanligt. Nyss käkat glass. Eller okej, ni känner mig. 2 glassar.

Dagens citat: "Asså hade jag inte känt dig hade jag trott du vägde över 200kg, för all marabou och tårta och sånt." /Aisha.

HAHAHAHA jag dör fortfarande åt det. Det kanske ni andra bloggläsare också tror? Nejdå. Jag väger inte över 200kg, men det hade jag kanske gjort om jag bott i USA. Vi kollar på filmen Supersize me på hemkunskapen. Faktan, äcklig såklart. Men jag kunde inte undgå att bli sugen på en supersize pommes. Även om den innehöll 600 kalorier och typ 1/5 av hela dagsbehovet. But still. Jag äter ju inte där sååå ofta. *Tänker efter om jag förnekar massa nu*. Men nej det gör jag inte.

Anyways så har jag börjat skriva på sista inlämningsuppgiften jag nånsin kommer göra i 9:an. WOHO. Religionsuppgift i SO. Imorgon har jag nationella prov i fysik, den praktiska delen eller vad man ska säga. Om friktion. Sen har vi idrott. Enda lektionen denna veckan, fyfan så gött. Nu ska jag göra mackor och ta ett glas mjölk till det.

(FÖRFAN CARRO. Sluta äta hela tiden. Eller sluta skriv om det i bloggen, yeez. Kan lika bra göra det till en matblogg.)

Kommentarer
Postat av: nada

hahahhaha har du något tips om hemmagjord marabou kanske? HAHA

2010-05-10 @ 22:35:17
Postat av: jessica

Nationella i fysik? :o har dom börjat med det också?

2010-05-11 @ 07:50:16
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: aisha

nej just det ,du väger 199,99 kg :D:D närrrrrra ju kärring;)

2010-05-11 @ 17:05:26

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0