Tittar på toningar


Klicka på bilderna för att se dem i ett större format.

Yeah, nu ska jag på och pilla med håret igen. I helgen, om allt går som jag vill och önskar. Men bara en toning - as always. För mitt hår är väldigt ojämnt på vissa ställen nu. Luggen är mörkare än övriga håret och topparna mörkare mm så jag vill tona håret för att "jämna ut" det hela. Och jag har varit duktig med inpackningar så det ska håret klara av. Nu är bara frågan vilken nyans man ska ta. Det är de häruppe jag funderar på främst. Alternativ känns mer som ett säkrare kort. Alternativ två är en färg jag mer vill åt som resultat. Svårt val... ska nog inhandlas på fredag iallafall. Då jag tänkte åka upp till stan och kika på alternativa balklänningar till den jag funderar på. (And it's, drop dead gorgeous!). Ilandsproblem, ilandsproblem.. om en kvart finns Hollywoodfruar uppe på Tv3Play iallafall och det ska jag spendera min sista timme med innan jag går och lägger mig och gör mig redo för another day, another drama.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0