Vårstädar datorn


Fler bilder på mig efterfrågades. Så here you go. De bilderna där jag pillar i håret blir alltid bäst. De stela slingorna är egentligen blöta, hade precis släppt ur håret ur en tofs. Nu ska vi sluta med bortförklaringarna.

Jag har gjort klart 1/3 av hemkunskapsarbetet. Låter lite jag vet, men det är den jobbigaste biten. Resten gör jag imorgon, det är ändå lördag och jag är trött. Jag vårstädar datorn istället. Den har gjort en massa ljud av sig på senare tid och blivit segare så det var dags. Vad exakt jag gör med den behöver vi ju inte gå in på, inget som intresserar er. För övrigt, tog nyss en tupplur och åt mat. And finally har jag kommit på vad jag ska köpa till Mel i födelsedagspresent! WOHO. Ute i sista minuten som alltid. Men hoppas att det jag köper gläder henne (och framförallt, att hon inte redan har det.) Hon har geburtstag på måndag. ALLA fyller år nu och jag skojar inte. Jag kommer gå i konkurs innan sommaren är här. Och det är 3 månader kvar till min speciella dag :( Jag ska alltid vara medelbarnet som fyller år sent, på sommarlovet dessutom. Thank god for facebook. Annars hade nog inte många kommit ihåg när jag fyller år. :)

Kommentarer
Postat av: melina

haha oooh ;;

men du, såg en video om co-washing igår på youtube. (conditioner washing) skitkooolt för jag tror att det funkar. tvättade precis mitt hår med balsam och det ser inte fettigt ut iaf.. ska testa i några dagar till o återkommer med resultat hahaha.

ja i videon så sa hon att det är typ likadana ingredienser i schampoo o balsam fast i schampoo finns sulfater som löddrar. så man ska bara gnugga skitmkt med balsam o skölja skitmkt med vatten så blir det bättre resultat. och innan brukade tjejen tvätta håret varje/varannan dag och nu tvättar hon var tredje. omg blev helt fascinerad hahaHAHA har hört talats om att detta är bra för afro/lockigt hår men inte att det hjälper mot fetttt

wohoooooooooo slut på torrschampot snart kanske

2010-05-01 @ 18:01:38

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0